Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lägga in låtar...

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

1. Jag vet att man kan leta upp de dolda mapparna och föra över låtarna tillbaks till datorn (utan någon programvara), men kan man lägga in låtar till ipoden på samma sätt, dvs dra och släppa låtar till samma mapp? Vill inte mixtra med sånt innan jag vet från andra..

2. Hur ofta brukar apple släppa uppdateringar till ipod, eller hittils har gjort?

1. Nej, du hittar inte låtarna i menyerna…
2. Det dyker upp (har du peze???)

PC..
Synd.. att man måste ha ett rogram för att lägga in låtar...
Hoppas apple släpper en uppdatering snart som fixar ljudet..

Ursprungligen av contrefacons:

PC..
Synd.. att man måste ha ett rogram för att lägga in låtar...
Hoppas apple släpper en uppdatering snart som fixar ljudet..

A visst är det segt att man måste använda ett program för att föra över musik men jag är ganska van med det nu eftersom jag använder itunes för att lyssna på musik.
Fixa vilket ljud?

iTunes är ju suveränt till att lägga över låtarna eftersom man kan göra det utan att ha iPoden ansluten…

Jag tillhör de som tycker att ljudet på ipod mini är lite dåligt (basen, dist och sånt).. sorry for that.
Jo, men jag tänkte om man åker på semster till släktingarna (eller någon kompis här) och vill sno deras musik, då måste de ha internet och ladda ner itunes osv..
man kan ifs spara låtarna på HD men inte lyssna, det är ett alternativ.. och sedan göra om hemma.

1
Bevaka tråden