Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Visar inte källistan

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har ett stort problem med mitt iTunes, på något väldigt märkligt sätt har jag (eller datorn, PC) lyckats trolla bort min källista (dvs menyn med bibliotek, spellistor osv.). Det går ju att välja om källistan ska vara liten eller stor, ändra jag mellan dessa gör det dock ingen som helst skillnad.
Så här ser det ut om jag skulle välja att skapa en ny spellista:
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/iTunes.JPG

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-04-11 18:37

Helt klart skumt! Första tanken var att testa att installera om iTunes, men sen kom jag på ett par saker att testa först.
Vad händer om du maximerar iTunes-fönstret? Eller om du ändrar till en högre upplösning på bildskärmen?

Kent-forum? Trevligt med likasinnade!

På bilden som jag visade är det redan maximerat så det är redan testat. Testade även att ändra upplösning, gick inte bättre för det :/ Jo det är helt klart skumt, man tycker ju att det borde va att jag råkat kryssa i någon ruta eller liknande, men någon sån verkar inte finnas.

Kent, ja. Bäst.

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-04-11 19:59

Ah, fel tänkt av mig... Du har nog testat det, men blir det någon skillnad då om du återställer fönstret?

Nej det händer ingenting. Den är liksom helt försvunnen. Har försökt o leta med musen för att kolla om den går att dra ut nånstans, men det verkar inte funka.

hmm en ominstallation av iTunes är nog det enda. Men kom ihåg att exportera ditt bibliotek, då får man fram xml filen som sedan kan användas för att lägga till allt igen då försvinner inte betyg och antal spelningar heller.

Arkiv->exportera bibliotek

1
Bevaka tråden