Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

hjälp, allt raderat på min ipod mini

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hej hej

köpte en ipod mini som kom i lådan i mitten av september. skulle precis sätta mig på spårvagnen och lyssna när jag såg att alla låtar som jag lagt in var borta. jag förstår inte hur detta är möjligt. batteritiden visar fortfarande ett sträck så den har inte stått oladdad. däremot använde jag mig av ipod volume booster förra veckan, kan det ha varit orsaken? trodde inte att den skulle radera alla låtarna.

några tips? jag behöver bara veta vad jag ska göra, om man ska ringa apples kundtjänst och begära en ny. om det inte är pga volume booster så är det ju något skumt, man vill ju inte att det ska hända igen.

ingen som vet?

testa att lägga in allt igen... och sen kör du volumebooster igen... försvinner de då så vet du att de va de som gjorde att allt försvann.

löste allt, reset på ipoden och allt kom tillbaka. sjukt.

Ursprungligen av anders gbg:

löste allt, reset på ipoden och allt kom tillbaka. sjukt.

mycket
aldrig hört talas om... men så länge man lever...

Volume booster

Ursprungligen av skummis:

mycket
aldrig hört talas om... men så länge man lever...

Hmmm... Jo det är nog något skumt med Volume booster. Helt plötsligt var 3500 låtar som bortblåsta. Märkligt... Gjorde en reset utan någon framgång. Hade inte tid att trassla mer så jag lät "podden" fyllas över dagen. Trist att behöva plocka fram sin gamla murkna Walkman igen, en 8 kilometers promenad utan musik är ett öde värre än döden... När jag kom hem senare på kvällen var allt som vanligt igen. Har även "boostat" ett antal gånger utan problem.

får jag fråga hur du lyckades få in 3500 låtar i en ipod mini?

Fast det var iofs för arpandor som det hade försvunnit 3500 låtar och han verkar ha en iPod 40gb.

Ursprungligen av Tobbe:

Fast det var iofs för arpandor som det hade försvunnit 3500 låtar och han verkar ha en iPod 40gb.

Jo det stämmer jag har en 40gb.
Allt gott!
Tom H

• Medlem
  • 2005-06-06 18:42

Konfigurering av ipod

Hej!

Jag har ett JÄTTESTORT problem. När jag fick ny dator från jobbet skulle jag installera Itunes och synka upp den med min Ipod. Här gick något fel.

När jag instellerat Itunes ville jag att den skulle kunna synka med min ipod. När den körde igång den igen kom det upp en fråga ” vill du konfigurera din ipod”, svarade han ”ok” (kontra avbryt). Efter att ha försökt några gånger, dator låste sig, så hade allt innehåll på min ipod försvunnit. Då kom det upp en mapp med ett varningstecken och sedan var allt borta i playlisten. Har någon hamnat i den situationen tidigare?

Är det helt kört att få fram innehållet?

Musiken är inte det viktigaste, den fanns lite dokument på ipoden som jag vill ha tilbaka.

När jag kör ipoden med min hemmadator som jag synka med tidigare låser sig den dator.

/martin

1
Bevaka tråden