Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

snabb hjälp! Råkade skriva över mitt bibliotek!

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan. Jag hade i min ipod i min kompis dator med min hd inkopplad därför att min dator var sönder. Sen nu så skulle jag ladda den i mammas dator och då frågade den om jag ville ersätta mitt bibliotek.

Jag tryckte ja men måste inte har läst frågan rätt för då kom min spellista med 16 låtar från mammas dator upp och började uppdatera ipoden!

Någon som vet om det finns någon sätt att få tillbaka alla mina andra låtar.

Inte så kul att bara ha 16 låtar istället för 1000 ://

Tack på förhand
/Kristian

  • Medlem
  • 2005-04-12 20:23
Ursprungligen av RennoD:

Hejsan. Jag hade i min ipod i min kompis dator med min hd inkopplad därför att min dator var sönder. Sen nu så skulle jag ladda den i mammas dator och då frågade den om jag ville ersätta mitt bibliotek.

Jag tryckte ja men måste inte har läst frågan rätt för då kom min spellista med 16 låtar från mammas dator upp och började uppdatera ipoden!

Någon som vet om det finns någon sätt att få tillbaka alla mina andra låtar.

Inte så kul att bara ha 16 låtar istället för 1000 ://

Tack på förhand
/Kristian

Hmm... tolkade datorn det som din dator och hade du automatisk uppdatering på? Dessutom hoppas jag att du har din musik sparad på någon dator, annars så är den rätt körd.

/Hampus

Ja, automatisk uppdatering var på :/ men jag har ju musiken på en annan hd. Men finns dét inte t ex systemåterställning eller något till ipod?

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-04-12 20:52

Men om du har musiken på en annan dator så måste ju det enklaste vara att koppla in iPoden till den datorn så kommer ju musiken att synkas på nytt.

Det är ju det som är problemet. Jag var hemma hos en kompis med min hårddisk för att min dator var sönder. Men jag antar väl att jag får koppla in den igen och göra om skiten :/

1
Bevaka tråden