Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bluff??...

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

När jag köpte min mini häromdagen, så insisterade säljaren att jag måste köpa fw kabeln för att kunna ladda minin.. Den kunde inte laddas genom USB:n (1.1) påstod han, trots att jag påstod tvärtemot.. Väl hemma gick det som en dans genom 1.1an.... Varför fara med osanning...

• Oregistrerad
  • 2005-04-16 16:55

Han i butiken kanske bara var okunnig?

• Medlem
  • Luleå
  • 2005-04-16 17:01

du kan inte använda usb-kabeln om du vill använda väggadaptern för att ladda utan dator. till det behöver du FWn.

Ursprungligen av erik:

du kan inte använda usb-kabeln om du vill använda väggadaptern för att ladda utan dator. till det behöver du FWn.

Du verkar visst också lite okunnig. Man kan visst använda usb-kablen för att använda väggadaptern. Alla vägadapter som leveraras idag kan enbart användas med usbkabel.

• Medlem
  • Luleå
  • 2005-04-16 18:19
Ursprungligen av homeboy87:

Du verkar visst också lite okunnig. Man kan visst använda usb-kablen för att använda väggadaptern. Alla vägadapter som leveraras idag kan enbart användas med usbkabel.

där ser man. tiderna förändras.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-04-17 23:05

finns att köpa båda varianter fortfarande..

Många som gnäller om att det inte ingår en strömadapter. Personligen tycker jag det är bra. Klarar man sig på datorns uppladning sparar man pengar, gör man det inte får man hosta upp en slant till.

men vem vill inte ladda ipoden när man är utomlands och den enda musiken man lyssnar på är från ipoden?

hur kan ni inte vilja ha en strömadapter?

1
Bevaka tråden