Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nya hörlurar till ipod 4g.

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Som topic lyder, söker nya hörlurar till min ipod. De ska hellst vara vita, ha ett bra ljud med mycket bas och ligga i prisklassen mellan - så lite så möjligt till ca 400kr. Tacksam för svar!

Det är ett par vita Sony MDR-EX71SL du söker. Dom låter och ser väldigt bra ut, är helvita och passar väldigt bra till ipod. Kostar 350kr på netonnet, finns i svart och vit dom är väldigt populära så du får kolla på pricerunner om dom inte finns i lagret hos netonnet.

tack så mycket homeboy! Ska kolla upp lurarna nu!

Sedan har jag en till fråga. Om original lurarna till min ipod gått sönder kan man då reklamera dem och kanske få ett par nya? Isåfall hur mycket kan det kosta ?

Om dina lurar sprängs som det hände med mina lurar så är det bara att göra en service förfrågan. Apple skickade mig nya lurar 2 dagar efter jag gjorde en service förfrågan, jag behövde inte äns skicka tillbaks lurarna.

Hur mycket kostade det ? Och hur gör man en service förfrågan och framförallt var ?

Det kostar inte ett öre om du gör service förfrågan inom garatin tiden. En service förfrågan gör man på apples hemsida och det kräver att man blir medlem på apple.com

okej tack så mycket! Den här garantin, är det världsgaranti ? har nämligen köpt den i staterna. Kan det gå ändå?

Japp det går ändå som du sa så har apple världsgaratin.

det var ju bra.:P skulle jag bli medlem på apple.com och sedan ?

Ursprungligen av iZeniC:

det var ju bra.:P skulle jag bli medlem på apple.com och sedan ?

Leta i forumet finns en hel topic om det hela!!

Jag beställe och efter 1.5 dagar
Kom dom hem till mig och jag var tvungen att skriva under!

Så det kostar ingenting om du har kvar garantin!

• Medlem
  • Växjö
  • 2005-04-17 11:31
1
Bevaka tråden