Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

HP Ipod!!

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Dagens..

Jag sitter på en Ipod från HP som har kukat ur nu (köpt i USA). Jag har fått samma problem som så många andra här har tagit upp, batteriet tar slut efter mindre än en timmes användning. Eftersom den bara är 4 mån gammal så gäller garantin men problemet är att hp bara säljer dem i USA och därför bara har supporten där.. Så till saken: Är det någon som har löst det här problemet genom att bytra batteriet, eller kan det vara så att problemet ligger i elektroniken.. Verkar som de flesta löst det genom Appels garanti men eftersom jag måste skicka över min till staterna så gör jag det inte om jag inte måste... själv är bäste dräng... osv.

Peace out

Det är alltså en vanlig iPod som ser ut och fungerar precis likadant som en från Apple, men med skillnaden att den ska vara bättre lämpad för Windows. (enligt hps hemsida). Problemet är att det verkar som om iPoden enbart fungerar när batteriet är laddat med de där sista 20%.. När de är borta är det bara till att ladda batteriet till full nivå igen. Ingen som haft liknande problem och fått det att funka.. Får väl snart testa och byta batteri och se om det ordnar sig... trist att det blir så här bara.

1
Bevaka tråden