Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ipoden runt halsen?

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-04-29 19:17

Hur är apples halsband ?
Någon som vet om det finns någon butik i växjö som säljer halsband/tillbehör till ipoden?

  • Oregistrerad
  • 2005-04-29 20:35
Ursprungligen av crem:

Hur är apples halsband ?
Någon som vet om det finns någon butik i växjö som säljer halsband/tillbehör till ipoden?

Jag är också ute efter apples snodd. Jag har sett att dem kommer att sälja dem på SIBA för 199 kr. Statusen är hittills "På väg till varuhus"....så man får väl hålla ut lite till.

Jag har ett sånt. Och det funkar ju bra. Man sätter fast det i dock-kontakten och så sitter den där. Varken mer eller mindre.

Sladden

Man kan göra en egen "rem" att ha runt halsen. Ta sladden ni fick med, och sätt fast iPoden i den, knyt sen en knut runt halsen.
OBS! Detta görs på eget bevåg jag tar inget ansvar för eventuella skador på iPoden...

  • Oregistrerad
  • 2005-05-02 12:27
Ursprungligen av Rickard A:

Jag har ett sånt. Och det funkar ju bra. Man sätter fast det i dock-kontakten och så sitter den där. Varken mer eller mindre.

Rickard_A: var har du köpt din snodd? Har inte sett någon annan affär en SIBA som kommer att få in den och jag är för otålig för att vänta...

Ursprungligen av ulrika_k:

Rickard_A: var har du köpt din snodd? Har inte sett någon annan affär en SIBA som kommer att få in den och jag är för otålig för att vänta...

Jag köpte den på Macoteket i Stockholm som hade den i butiken. Det var väl en 2 veckor sen och då hade de en del.

Rickard_a: Jag har raderat det för att det var ett onödigt inlägg. Vi behöver inga onödiga svar på det onödiga inlägget.

Så nu diskuterar vi iPod runt halsen och inget annat...

Varför envisas alla med att ha mp3 spelare runt halsen?
Fulare finns ju inte...och är det inte till för att skryta?

NÄ i bakfickan ska den ligga

  • Medlem
  • 2005-05-01 17:15
Ursprungligen av Fuckface:

Varför envisas alla med att ha mp3 spelare runt halsen?
Fulare finns ju inte...och är det inte till för att skryta?

NÄ i bakfickan ska den ligga

Bara du inte sätter dig ner under tiden...

Speck Products

Kan tipsa om ett vettigt fodral som dessutom har halsrem.
Googla på Speck Products, och shoppa ditt ex på eBay så kommer du undan med en spotstyver.

Schysst fodral som fortfarande gör din mini enkel att ha med.

Ursprungligen av crem:

Hur är apples halsband ?
Någon som vet om det finns någon butik i växjö som säljer halsband/tillbehör till ipoden?

jag skulle nog inte vilja ha min ipod mini runt halsen den väger ju en del

Jag _vill_ ha iPoden runt halsen när jag tränar och för tillfället inte kan lägga ifrån mig den på någon maskin.

Ursprungligen av Marzocchi:

Jag _vill_ ha iPoden runt halsen när jag tränar och för tillfället inte kan lägga ifrån mig den på någon maskin.

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/swedenstore.woa/91002/wo/kx5Ykwh6eoIT3V6cEWJ1n8d8Pe3/1.0.0.11.1.0.6.9.1.1.2.1.0.0.0.1.0
?

Länken du klistrade in gav mig ingenting. Gör om - gör rätt.

Hur är egentligen halsbandet? Funkar det bra med minin? Blir det inte för tungt? Jag funderar på att köpa antingen halsbandet eller armbandet, eller så blir det inget av de.. Kan ni inte skicka bilder när minin sitter i armbandet eller halsbandet så jag ser hur det ser ut?

//Elliz

  • Oregistrerad
  • 2005-05-04 15:50

Varför ska man ha den i bakfickan? då krashar den ju abra när man sätter sig

Ursprungligen av Gixo:

Varför ska man ha den i bakfickan? då krashar den ju abra när man sätter sig

Framfickan eller jackficka då?

1
Bevaka tråden