Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Program som kopierar musik från ipod till mac?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nån som provat nåt program som funkar bra för att kopiera filer från ipod till mac?
När jag kopplar in min ipod efter att kört iTunes uppdatering, vill macen köra ipod uppdatering, men min ipod är windows formaterad och formaterar jag om den till mac, försvinner all musik, går det att komma runt detta på nå vis?
Har provat iLink pod- funkade inge bra. Ipodrip verkar bra, men har fått dåliga recensioner på versiontracker.com, nån som provat?

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-05-02 13:44

iPodViewer funkar bra till mac, fast den tar iofs inte aac...

Sedan tror jag det finns några trådar om ämnet, använd sökfunktionen och kolla.

Jag kör PodUtil som jag hittade på versiontracker.
Problemet är att dom ju gärna ser att man betalar för varan, vilket innebär att man måste klicka sig förbi en liten uppmaning då och då. Inte så lysande om man ska kopiera över 20 GB och formatera om sin käresta.

Tror jag har precis samma problem som du m a o.

Ursprungligen av Fille_jr:

Nån som provat nåt program som funkar bra för att kopiera filer från ipod till mac?
När jag kopplar in min ipod efter att kört iTunes uppdatering, vill macen köra ipod uppdatering, men min ipod är windows formaterad och formaterar jag om den till mac, försvinner all musik, går det att komma runt detta på nå vis?
Har provat iLink pod- funkade inge bra. Ipodrip verkar bra, men har fått dåliga recensioner på versiontracker.com, nån som provat?

ja

Får kolla upp viewer då, segt bara om det inte funkar med aac, tror jag har 99% i aac.

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-05-04 21:05

Det finns säkert andra program som fixar aac, kolla på versiontracker och se om du hittar nåt. Eller sök på forumet, det kanske har tipsats om nåt tidigare.

senuti

Provade senuti, efter ett par timmar funkade det grymt lätt och bra. Gäller bara att man kollar inställningarna innan börjar kopiera över, annars får man göra om det...hände mig!

1
Bevaka tråden