Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Olympus m:robe MR-100 ?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är det någon som testat och jämfört Olympus m:robe MR-100 med Ipod mini?

Ursprungligen av stendec:

Är det någon som testat och jämfört Olympus m:robe MR-100 med Ipod mini?

Japp jag har en av varje:p
Tycker att ipoden slår M:robe med hästlängder.
Minin har överlägset användargränssnitt och m:robe är hur seg som hälst när man ska byta låt med mera.
Sen tycker jag att det är mycket smidigare att lägga till låtarna på minin då m:robes program m:trip är segt, iallafall på min dator men den e ju lite gammal.

men jag tycker nästan att m:robe är snyggare och vill man ha en helt ok spelare men vill sticka ut lite och inte ha en mini så är m:robe absolut ett bra val.

Det e vad jag tycker

Ok, intressant!

Är det möjligt att ladda den direkt från nätet?
Går det att "låsa" pekskärmen så man inte kommer åt av misstag när den ligger i fickan?

Ursprungligen av stendec:

Ok, intressant!

Är det möjligt att ladda den direkt från nätet?
Går det att "låsa" pekskärmen så man inte kommer åt av misstag när den ligger i fickan?

japp det följer med en docknings station som man kan kopla in den medföljan de strömkabeln i så laddas den. Självklart så finns det ett knapplås på så att man inte byter låt av misstag när den ligger i fickan.

P.S
Skulle va nice om du kan tala om vad det blev för någon.

Ursprungligen av bollhampe:

japp det följer med en docknings station som man kan kopla in den medföljan de strömkabeln i så laddas den. Självklart så finns det ett knapplås på så att man inte byter låt av misstag när den ligger i fickan.

P.S
Skulle va nice om du kan tala om vad det blev för någon.

Tack för det!

Nja, har inte bestämt mig riktigt, men det skulle vara kul att testa något annat än ipod.
Men det är svårt att hitta info om m:roben. Olympus produktinfo är inte den bästa. Ont om "objektiva" tester också.

Nu till det viktigaste, hur låter den? Läste att den hade lite kräm, tom svårt att driva Grados 32ohmare. Nåt du känner igen?

Ursprungligen av stendec:

Tack för det!

Nja, har inte bestämt mig riktigt, men det skulle vara kul att testa något annat än ipod.
Men det är svårt att hitta info om m:roben. Olympus produktinfo är inte den bästa. Ont om "objektiva" tester också.

Nu till det viktigaste, hur låter den? Läste att den hade lite kräm, tom svårt att driva Grados 32ohmare. Nåt du känner igen?

Jao om man jämför med ipod så är det ju mycket bättre ljud i ipoden nu när jag har tagit bort ljudspärren men annars är dom nog likvärdiga. Jag har bara testat med orginal lurarna så jag kan inte svara på om dom klarar Grados 32ohmare.

Hamp

1
Bevaka tråden