Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Irriterande fråga om uppdatering!!!!

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-05-05 12:45

Jag råkade hämta en ipoduppdatering (har mac) och nu frågar Itunes varje gång om jag vill köra uppdateringen.

Jag har dock FAT-formatering på Ipoden, så det funkar inte utan att radera hela skiten och mac-formatera den, vilket jag absolut inte vill. Så jag får välja avbryt hela tiden.

Kan man inte bli av med den där uppdaterineg på nåt sätt, så jag slipper den där frågan varenda j-la gång jag mountar ipoden????

samma

har samma problem själv, vilket har gjort att jag letar efter liknande ipodrip prog. för att kopiera all musik till macen. Orkar som inte sitta och lägga in 300 skivor en gång till på podden.

hittade en updater för fat32 ipods på versiontracker, men kruxet verkar vara att man lär ha XP. Hittar ingen att köra med OS X.

• Oregistrerad
  • 2005-05-11 10:35

Jag gjorde som så att jag lånade min väns gamla pc burk, drog ner uppdateringen och installera den på ipoden, när jag sen koppla in den till min mac igen fråga den inte längre om uppdatering! Lite omständigt sätt kanske, men jag blev i varjefall av med det där jävla väntandet och nerladdandet av uppdateringen varje gång..

• Medlem
  • 2005-05-11 15:28
Ursprungligen av opehrson:

Jag gjorde som så att jag lånade min väns gamla pc burk, drog ner uppdateringen och installera den på ipoden, när jag sen koppla in den till min mac igen fråga den inte längre om uppdatering! Lite omständigt sätt kanske, men jag blev i varjefall av med det där jävla väntandet och nerladdandet av uppdateringen varje gång..

OK! Ska testa detta!
TACK!

• Medlem
  • 2005-05-12 09:02

Detta visade sig funka för mig också!!!
Tack igen!

1
Bevaka tråden