Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

En liten märklig sak

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det är så när jag har kåtit min ipod blivit liggande ett tag ( alltså att jag inte ahr använd den på kanske 5-7 dagar) så blir den så seg. När man ska sätta på den så tar det typ 15 sekunder att starta upp den . Man trycker på den sen så är ipod logan (äpplet) där i typ 15 sekunder. sedana så kommer den igång igen och fungerar som vanligt. Det är inga som helst problem undrar bara om det är så för fler än mej. Och vad kan det bero på ??

• Medlem
  • Luleå
  • 2005-05-12 21:48
Ursprungligen av jokke9k:

Det är så när jag har kåtit min ipod blivit liggande ett tag ( alltså att jag inte ahr använd den på kanske 5-7 dagar) så blir den så seg. När man ska sätta på den så tar det typ 15 sekunder att starta upp den . Man trycker på den sen så är ipod logan (äpplet) där i typ 15 sekunder. sedana så kommer den igång igen och fungerar som vanligt. Det är inga som helst problem undrar bara om det är så för fler än mej. Och vad kan det bero på ??

kåtit? haha.
är väl för att iPoden hamnar i djupsömn och då behöver en stund på att starta disken och läsa in firmwaren. är så det funkar, inte något fel.

• Medlem
  • Höör
  • 2005-05-12 22:59

Japp. Helt korrekt. Den stänger av sig h e l t.
Vad jag har märkt går det snabbare att väcka skönheten ur sin djupsömn genom att trycka på select. Går snabbare än play/pause har jag för mig...

1
Bevaka tråden