Hejsan!
Jag är en ny Ipod mini användare, sedan 2 veckor tillbaka.
Tidigare så hade jag den första Irivern som är ett X antal år gammal. Den är både ful och har dåligt ljud. Sen att man bara får in cirka 50-60 låtar är katastrofalt.
Alla i min familj har haft en ipod i minst 1 år medans jag har varit tvungen att gå runt med min ruskigt dåliga och fula Iriver. Värt att notera är att familjen består av 7 medlemmer. Alltså många ipods.
Jag hade inte riktigt tyckt om ipod så mycket, jag kände att till och med minin var för stor.
Redan när jag såg förpackningen så ändrade jag uppfattning, den var så otroligt snygg!
Direkt så blev jag som kär i min Ipod mini. Den ligger alldeles perfekt i handen och jag kan ha hela skivsamligen på den, eller åtminstonde alla bra album som jag har på datorn.
Allting är perfekt med Ipod; liten, snygg, bra ljud och lätt att använda. Menysystemet och Itunes är riktigt välgjorda.
Eftersom jag gillar den så mycket och är otroligt rädd om den så funderar jag på att köpa ett fodral till den. Men jag har inte riktigt hittat någon som jag gillar. Det skulle vara snällt om jag fick något förslag, ett extra plus är om det finns något fint mönster på fodralet.