Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Synkhjälp!

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Lade igår in ett antal spellistor i min sprillans nya iPod från min hemmadator. Efter att ha ägnat den här dagen åt att försöka få in ett antal nya spellistor från min jobbdator har jag äntligen lyckats - med resultatet att de jag lade in igår hemifrån försvann

Och jaa, jag hade kryssat i att de skulle flyttas manuellt, likväl raderas allt som låg i iPoden. Hur ska jag nu göra för att lyckas få över spellistorna jag har hemma u t a n att de jag lagt in på jobbet försvinner?

Än så länge verkar iTunes för jäla osmidigt måste jag säga. Är inte det logiska att man flyttar de låtar man vill utan att behöva trassla så förbenat?

En till sak jag vill ha hjälp med. Jag brukar radera filerna på datorn efter att jag fört över dom, vilket inte har varit några problem - innan jag skaffade den här Ipoden dvs.

Vilken inställning ska jag göra för att det som finns på iPoden a l d r i g ska tas bort utan att jag uttryckligen ber om det? Eller är det för mycket begärt?

Vad kul att man får så bra hjälp här. Not.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-05-18 16:08

Det kanske hjälper om du postar i rätt forumsdel.

Sedan blir jag pesonligen ovillig att hjälpa dig när du tar till en sådan attityd.

Med tanke på att inlägget hade x antal läsare innan jag antog min hemska attityd så hade jag inte räknat med svar öht.

Sen är det lätt att tro att just den här forumsdelen handlar om iTunes när rubriken är: "iPod.se | Allt om iPod, iPod mini, iPod Photo och iPod shuffle > iPod > Mjukvara (iTunes etc)".

• Medlem
  • Torsby
  • 2005-05-19 00:29

Ok, det problem du beskriver är iaf ett typiskt exempel på när autosynkningen ställer till mer än den tillför. Är du säker på att du stängt av autosynkningen och att det är inställt på 'Hantera låtar och spellistor manuellt'?

1
Bevaka tråden