Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vilket band?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej allihop! satt och kollade på MTV häromdagen, så var det nåt lite om ett band, som var skitbra! och jag tänkte såklart att det namnet kommer jag ihåg... men icke. Hjälp!
Killen som sjöng hade en ganska liten gitarr, så han såg lite lustig ut liksom. Fast inte sådär helspejsat, utan bra! Har för mig att dom hette typ "the och sen nåt namn, alltså ett förnamn och ett efternamn...

Åh, jag blir galen när jag inte kommer på det! Är det nån som kanske vet vilka jag menar?

Ursprungligen av mercedes:

Killen som sjöng hade en ganska liten gitarr, så han såg lite lustig ut liksom. Fast inte sådär helspejsat, utan bra!

Banarne med sin ukulele?

Ursprungligen av Pentax:

Banarne med sin ukulele?

haha, jag vet, jag är inte bäst på beskrivningar. Men i dethär fallet har jag ingen bättre!

öh, var inte mkt info du kom med. möjligen The killers, lyssna på låten Mr. Brightside..

Ursprungligen av agradin:

öh, var inte mkt info du kom med. möjligen The killers, lyssna på låten Mr. Brightside..

Nej jag vet... Men det var nog inte The Killers, även om dom var riktigt bra, och det är ju alltid trevligt att hitta lite nya band man gillar, så tack!:)

Patrick Wolf
The Libertine?
Spelar ukelele i videon

Vet iofs itne om den spelas på mtv men har nog sett den på ztv iaf.

EDIT:
(om inte bör du kolla upp honom, kanske världens bästa artist just nu:
www.fabchannel.com har en ljuvlig livespelning med honom)

1
Bevaka tråden