Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Högtalare med radio

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag kikar efter en köksradio som jag lätt kan koppla in min ipod 3g i. Men den måste som sagt ha en bra radio. Jag funderar för övrigt på att köpa en ipod photo snart, så den måste klara båda, gärna också mini. Bäst vore om man kunde docka den i själva radion som tex i badringen vad den nu heter, men vad jag förstod så saknar den radio vilket förvånar mig, vad kostar en radio idag om man har gott om plats?

Nu har jag kikat lite till och jag antar att lineouten på dockan går att koppla till tex Tivoli iPal och så kopplar jag dockan till strömjacket. Nackdelen är att jag får två fula strömsladdar istället för en. Två snygga kanske et där?

Tivoli iPal - 1.990,00
Docka - 375,00
Extra sladd - 175,00
Laddardosan har jag redan.

Totalt - 2.540,00

Nån med bättre förslag?

Om jag bestämmer mig för att köpa en av Jason Sius högtalargubbar (som den i toppbannern på prylfeber.se tex) hur kopplar jag då? Jag antar att jag behöver nån förstärkare i mellan på nått sätt...

Dom finns för övrigt att köpa på ebay om man har lite tålamod och en amerikansk adress.

http://search.ebay.com/jason-siu_W0QQfkrZ1QQfromZR8

1
Bevaka tråden