Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Är U2 en Special edition eller?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-02-24 12:52

Om U2-iPoden är en specialutgåva, borde de inte sluta sälja den snart? Den har väl sålts ända sedan WWDC2004?

Tycker att den har blivit lite tjatig ... De borde komma med en ny specialutgåva någon gång ...

  • Medlem
  • 2005-02-24 13:35

Håller med nu käns den inte se "special"...

"Special" tills den tar slut förmodligen. Ska de slänga osålda eller?

  • Medlem
  • 2005-02-24 17:04
Ursprungligen av Alphonze:

"Special" tills den tar slut förmodligen. Ska de slänga osålda eller?

Ungefär som Vanilla Coke som kom för några år sen. "Limited Edition"!
Jo jo, man tackar ja! De finns fortfarande att köpa! Och de lär ju ha tillverkats i ett ex antal 100 miljoner exemplar! :rolleyes:

  • Oregistrerad
  • 2005-02-24 18:24

Det sjuka är att den kostar samma som en 30 GB ipod photo! Vem är så grymt korkad att han betalar så mycket för den? Sänk priset så den kostar som den vanliga 20 GB så blir ni av med den, skulle jag vilja säga till Apple!

Ursprungligen av statemachine:

Det sjuka är att den kostar samma som en 30 GB ipod photo! Vem är så grymt korkad att han betalar så mycket för den? Sänk priset så den kostar som den vanliga 20 GB så blir ni av med den, skulle jag vilja säga till Apple!

Jag ska köpa en U2 ipod nästa månad.
Den är grymmmt snygg och mycket snyggare än dom vanliga mjölkvita ipoddarna.
Den är värd pengarna.

  • Medlem
  • 2005-05-20 07:46
Ursprungligen av Ollesallagetter:

Jag ska köpa en U2 ipod nästa månad.
Den är grymmmt snygg och mycket snyggare än dom vanliga mjölkvita ipoddarna.
Den är värd pengarna.

Bra att någon tycker det, annars skulle den jun säljas. Personligen tycker jag att den är ful som stryk. (hatar dessutom U2 )

U2 e inte bra och det är inte ipoden heller jämfört med dom andra podsen den är ju mycket fulare!

1
Bevaka tråden