Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Behöver en e-mail adress till apple!!!

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Jag har beställt min ipod mini nu och fick ett mail om att jag skulle betala in pengarna. Jag valde att betala in via bankgiro och skulle gå in på Föreningssparbanken för att göra det. Det står att man ska ha med referensnummret så jag valde att skicka med ett meddelande med det men då står det att man måste ha ett OCR-nummer. Jag har inte fått något sådant om det nu inte är samma som referensnummret.

Jag skulle nu vilja ha en e-mail adress till apple så jag kan maila och fråga. Jag hittar dessvärre ingen på deras hemsida utan bara en massa telefonnummer och jag har ingen större lust att sitta i en massa kö om jag inte måste. Det skulle vara jättesnällt om ni kunde skriva en mailadress till mig om det finns någon till supporten eller nått sånt.

MVH Emelie

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-05-19 21:40

Kan du inte använda avsändaradressen i mailet du fick, eller är det av "noreply"-typ?

Det verkar som om den e-mailen går till något internationellt så det är ju inte säkert att de kan svara på svenska därifrån och jag tycker det är lite halvkrongligt att behöva skriva sånt här på engelska. Men jag får nog ringa supporten i morgon.

MVH Emelie

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-05-19 22:09

Gör en koll här på forumet imorgon och se om nån annan bidragit med en adress, men det är nog enklast att ringa trots allt.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-05-20 07:25

ring!

Apple har följande email till sin support:

se.consumer@euro.apple.com

Håll till godo och glöm inte att ange ditt beställningsnummer i emailet.

/Henrik

Ursprungligen av sergeant:

Apple har följande email till sin support:

se.consumer@euro.apple.com

Håll till godo och glöm inte att ange ditt beställningsnummer i emailet.

/Henrik

Tack så mycket, den kan vara bra att ha i framtiden men nu ringde jag iaf. Pratade med en trevlig kille som hjälpte mig. Inte alls någon jobbig kö heller tog väl 10 min eller nått och det kan jag lätt leva med. Jag älskar när supporten funkar

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-05-20 14:59

Är det bråttom så ska man alltid ringa

Men hur var det nu med OCR-numret? Var det samma som referens? Ska själv köpa på bankgiro.. Kan vara bra att veta om jag själv stöter på problemet..

Ursprungligen av SuperElliz:

Men hur var det nu med OCR-numret? Var det samma som referens? Ska själv köpa på bankgiro.. Kan vara bra att veta om jag själv stöter på problemet..

Ja, det var samma nummer. Han sa att det var förmodligen fler som skulle ringa och fråga om de hade skrivit att det var ett OCR-nummer istället för ett referensnummer. Det vet jag inte om jag håller med om men det var ju bra att få det utrett iaf

1
Bevaka tråden