Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mixning/fading av låtar i iPod?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ciao,

Fick min iPod U2 Special Edition 20GB med posten i går.

Första intrycket är Wowww!!!

Fråga,....eftersom iTunes kan mixa låtar med fadning, undrar jag om iPoden också kan göra det vid uppspelning?

Tycker det vore en självklarhet eftersom man ju också kan koppla iPoden till hemstereon.

Såg att det finns en förvarings väska "BE-EZ iPod Travel Bag" som tillbehör. Med den skall det följa en CD "Ask the DJ", som skall klara av att automatiskt mixa låtar i iPod. Problemet är ju att den CDn bara är för Mac användare. Har vi PC användare också någon motsvarighet för att mixa iPod låtar vid uppspelning?

Crossfading är något jag gillar skarpt och det är väldigt dåligt att apple att inte göra det möjligt att grossfada låtarna på ipoden. Om det går i iTunes och Rio Kharma 20gb så borde det gå på ipoden också.

Hej...mitt allra första inlägg, verkar vara ett väldigt spännande forum! Ser så fram mot att ta del av allt vad ni skriver!

Hej...visst funkar det att crossfada låtarna från din iPod!
Jag kör min musik från iPoden i Winamp via en plugin som gör att du kan köra crossfade precis som om du lyssnade från datorn, plus att låtarna du spelar visas i MSN för dina kompisar om du nu har en plugin för det...supercoolt!!!

*HENKE*

Ursprungligen av Trancedancer:

Hej...mitt allra första inlägg, verkar vara ett väldigt spännande forum! Ser så fram mot att ta del av allt vad ni skriver!

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-05-26 09:35

Jo... men det funkar väl bara från datorn? Inte när iPoden är frikopplad?

  • Medlem
  • 2005-09-02 08:44

Ingen som vet, behöver verkligen den här funktionen.!

Detta är nått jag verkligen eftersträvar

Den som kan fixa detta i ipoden e grym...

  • Medlem
  • 2005-12-16 14:11

Ja, riktigt grym, eftersom det inte funkar --vad jag vet--

1
Bevaka tråden