Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad nu då?????

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag köpte min Ipod 20gb för ungefär en månad sen och redan börjar den krångla...När man spelar musik så kan den plötsligt sluta spela och gå tillbaka till menyn och gör den inte det så hänger den sig och stänger man av den så låter det som om hårddisken bara står och hackar eller varvar eller hur man nu ska beskriva det. . Nån som vet vad det kan vara för fel?

är det ingen som vet??

Ursprungligen av lathium:

är det ingen som vet??

Hej,

Svaret du kan tänkas få är väl det vanliga,......"Gör en Återställning med iPod uppdateraren".

Har själv ingen aning om vad du skall göra............

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-06-15 12:44

Gör först en reset

ÄR det på alla låtar eller bara vissa? Testa isf att rippa om de låtarna.

Sista utväg är att formatera om den (återställa).

http://www.ipod.se/forum/showthread.php?t=47486

ja det är på alla låtar...hela tiden... ja jag ska nog göra en återställning nu tror jag och lägga in alla låtar på nytt igen. Hoppas det blir bättre

Garanti

Testa att börja om från början när något går fel. Gör först en "reset" genom att håla in menu och selectknappen i typ tio sek. Kvarstår problemet - formatera om iPoden som du gjorde när den var ny. (all musik försvinner!!!!) Annars - använd dig av garantin. läs om hur du reklamerar den på apples hemsida... lycka till

1
Bevaka tråden