Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hvilken IPOD bør jeg velge av disse?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-05-28 23:35

De deler ut gratis laptoper og ipoder til de som kjøper en god antenneforsterker til mobiltelefon sin på en side her.

Jeg har nå en bærbar pc på vei til Norge og tenkte nå å velge en Ipod fra det firmaet i Usa som deler ut slike ting for free. Man står litt på venteliste og så får man det i posten.

Det funker og og det er utrolig. det går raskt å få en ipod ifra firmaet. Det er veldig mange nordmenn som har fått gaver i posten ved å kjøpe produktet dems som er 2 unike bra rimlige antennforsterker for hver free gave.

Jeg lurte på om none kunne hjelpe meg med hvilken Ipod jeg burde velge av de som de gir bort ifra det firmaet. Det er tre å velge mellom og jeg har ikke særlig peiling på hvem som er best.

Ipodene som jeg kan velge mellom kan sees på denne linken:

http://www.get-gifts-for-free.com/?ref_id=178983

  • Medlem
  • 2005-05-29 08:03
Ursprungligen av Linda:

De deler ut gratis laptoper og ipoder til de som kjøper en god antenneforsterker til mobiltelefon sin på en side her.

Jeg har nå en bærbar pc på vei til Norge og tenkte nå å velge en Ipod fra det firmaet i Usa som deler ut slike ting for free. Man står litt på venteliste og så får man det i posten.

Det funker og og det er utrolig. det går raskt å få en ipod ifra firmaet. Det er veldig mange nordmenn som har fått gaver i posten ved å kjøpe produktet dems som er 2 unike bra rimlige antennforsterker for hver free gave.

Jeg lurte på om none kunne hjelpe meg med hvilken Ipod jeg burde velge av de som de gir bort ifra det firmaet. Det er tre å velge mellom og jeg har ikke særlig peiling på hvem som er best.

Ipodene som jeg kan velge mellom kan sees på denne linken:

http://www.get-gifts-for-free.com/?ref_id=178983

Hur kan det där vara möjligt???

Pyramidtjobang kanske?

Ursprungligen av Jake Styles:

Pyramidtjobang kanske?

:eek: Det menar du inte?!

1
Bevaka tråden