Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hjälp mig!

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Så här står det: "The software required for communicating with the iPods is not installed correctly. Please reinstall iTunes to install the iPods softwar"

Jag har installerat om det.. men det fungerar inte..

Hjälp mig snälla!

Jag förmodar att din iPod är nyköpt och du får detta meddelanden när du först försöker installera det? Om detta inte är fallet så kan jag nog inte hjälpa dig, men försöka kan jag ändå.

iPoden kräver två olika program när man installerar den, iTunes och iPod Update. iTunes är programmet där man för över musik/spellistor/foton till sin pod och Updatern är den som gör att man kan använda sin iPod på den datorn.

Om jag vore du hade jag testat att avinstallera iTunes och installerar/kör iPod Update och sedan efter det installera iTunes igen. På så sätt ser du till att din iPod är korrekt upplagd för att fungera på din dator innan den försöker kommunicera med den.

Hoppas detta hjälper!

Ursprungligen av MrBoogers:

Jag förmodar att din iPod är nyköpt och du får detta meddelanden när du först försöker installera det? Om detta inte är fallet så kan jag nog inte hjälpa dig, men försöka kan jag ändå.

iPoden kräver två olika program när man installerar den, iTunes och iPod Update. iTunes är programmet där man för över musik/spellistor/foton till sin pod och Updatern är den som gör att man kan använda sin iPod på den datorn.

Om jag vore du hade jag testat att avinstallera iTunes och installerar/kör iPod Update och sedan efter det installera iTunes igen. På så sätt ser du till att din iPod är korrekt upplagd för att fungera på din dator innan den försöker kommunicera med den.

Hoppas detta hjälper!

Nej, jag har användt programmet tidigare och då har det funkat. Nu gör det inte det. Laddade ner itunes från apples hemsidan men samma sak händer då. Några förslag på vad jag kan göra?
Hittade inte iPod updater på deras hemsida... Borde finnas tycker jag.

1
Bevaka tråden