Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ska man inte kunna se cd-omslaget?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ska man inte kunna se cd-omslaget på den skiva som spelas när man har lagt in bilderna och använder en iPod photo?

Ursprungligen av Evelina E:

Ska man inte kunna se cd-omslaget på den skiva som spelas när man har lagt in bilderna och använder en iPod photo?

Jajamän det ska man!

Dum fråga kanske, ..men har du lagt in bilderna i iTunes "Bildmaterial" eller ngt annat program?

Ursprungligen av jockeapa:

Jajamän det ska man!

Dum fråga kanske, ..men har du lagt in bilderna i iTunes "Bildmaterial" eller ngt annat program?

ja, det har jag

Jag tror han undrade om du använt iTunes ELLER något annat program, det spelar nämligen roll tror jag, vilket du använt.

Lycka till!

Ursprungligen av Evelina E:

ja, det har jag

  • Medlem
  • 2005-06-29 11:18

skivomslag

Ursprungligen av Trancedancer:

Jag tror han undrade om du använt iTunes ELLER något annat program, det spelar nämligen roll tror jag, vilket du använt.

Lycka till!

men var får jag tag på bildmaterialet? och hur lägger jag in det? Orkar någon hjälpa mi?

tack

  • Oregistrerad
  • 2005-06-29 11:22
Ursprungligen av simsa:

men var får jag tag på bildmaterialet? och hur lägger jag in det? Orkar någon hjälpa mi?

tack

Google, Amazon, Cdon, vart du än vill hittar du de.

Du lägger in de via iTunes och sedan inställningar

//C

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-06-08 09:29

Det funkar bara med Itunes vad jag vet.
om du använt Ephpod så är det bara att formatera om iPoden då Ephpod på något sätt förstår bilderna så det inte går att använda.

Mitt tips är att endast använda iTunes för att få omslagen att fungerar smärtfritt. det är det jag tvingats göra.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-06-29 11:29

detta är en itunes fråga.

använd sök, frågan är besvarad flera gånger om

http://www.ipod.se/forum/showthread.php?t=47486

1
Bevaka tråden