Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Var är Kent?

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Täby
  • 2005-05-21 09:16

Hittar inte Kents senaste på Itunes Music store/Sverige. Är det jag som är blind eller finns den verkligen inte att köpa?

//Aldrin

  • Medlem
  • 2005-05-21 12:51

Tror inte deras Skivbolag (BMG(?)) har godkännt allt me ITMS än... men de kommer nog

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-05-23 08:32

Jodå, det har inget med skivbolaget att göra, de var förvånade själva eftersom de hade väntat sig att Kent skulle finnas med från start...

Kent fanns ju med när itms se var tillfälligt tillgänglig innan lanseringen. köpte själv 2 spår med dem. Men nu är inget kvar längre. Finnarna däremot kan köpa Kent. Vilket ju inte känns rätt på nåt sätt.

När det gäller orsaken till att Kent inte är med så är det garanterat ingen här som vet sanningen. Det skulle kunna vara skivbolaget eller så är det Apple. Det enda jag vet är att Spyder (eller nån annan) inte vet säkert.

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-05-24 12:18

Hehe, du har rätt...

Ursprungligen av Spyder:

Hehe, du har rätt...

samma sak med nästan all bmg musik, hittade massor timmarna ibörjan, nu är allt borta, ciara, usher, mario, kent, marit bergman...

Nu finns Kent

Nu finns kent på itms. Fast bara den senaste skivan.

  • Medlem
  • Sundbyberg
  • 2005-06-27 20:13

Jo det är väldigt många nya skivor som jag har försökt hitta som inte finns

Ge oss all kent!

Och en iPod Mini 6gb kent edition med ett iTunes presentkort på The Complete Kent!

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-07-01 09:53

Now you're talking! Klart bättre än U2 edition.

Nä Kent e så meningslös... meningslösa låtar o så typ mumlar han när han sjunger!

  • Oregistrerad
  • 2005-07-02 21:16
Ursprungligen av Apple_Edvin:

Nä Kent e så meningslös... meningslösa låtar o så typ mumlar han när han sjunger!

Vilken Kent? Du menar kanske Jocke?

1
Bevaka tråden