Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kinesisk låt?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det finns en låt som ofta spelas i kinarestauranger. Har för mig att den heter något i stil med "solen som går upp över bergen" eller något sånt. Inte säker. Hade varit väldigt tacksam om någon kunde hjälpa mig med låttiteln!

Vet inte, men varför inte fråga dom i resturangen, de som jobar där?

Ursprungligen av Bellz0r:

Det finns en låt som ofta spelas i kinarestauranger. Har för mig att den heter något i stil med "solen som går upp över bergen" eller något sånt. Inte säker. Hade varit väldigt tacksam om någon kunde hjälpa mig med låttiteln!

Det finns ett klassiskt musik stycke av en norsk kompositör som heter ungefär så, om jag mins det rätt från musiken, dock så kanske det inte är ett klassiskt stycke du är ute efter...

  • Oregistrerad
  • 2005-06-17 10:16

Gynt?

Ursprungligen av bengan_fbk:

Det finns ett klassiskt musik stycke av en norsk kompositör som heter ungefär så, om jag mins det rätt från musiken, dock så kanske det inte är ett klassiskt stycke du är ute efter...

Du tänker nog på Peer Gynt och Morgon, eller?

Bästa hälsn.
Fredrik

Ursprungligen av Valdemar:

Du tänker nog på Peer Gynt och Morgon, eller?

Bästa hälsn.
Fredrik

Tack, du slog huvudet mitt på spiken :p, hoppas nu bara att det var den "låten" trådskaparen tänkte på...

nää det är inte den.. den är mer. hm..mystisk.haha

fan. tack i alla fall

1
Bevaka tråden