Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ipod uppdateras inte! Hjälp!

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej råkade avmarkera alla låtar innan jag satte in min ipod mini för några dar sen. då försvann alla låtar från ipoden, fick markera alla låtarna i iTunes och uppdatera ipoden, då kom låtarna tillbaks till iPoden, iaf dom flesta. Jag hade tagit bort en del album från hårddisken, så dom försvann. Men iaf, nu när jag kopplar in ipoden i datorn så kan den inte uppdateras! det står:

"Ipod "Ipod Mini" kan inte uppdateras eftersom alla markerade spellistor som ska uppdateras inte längre finns" jag kan bara trycka Ok. Vad har egentligen hänt?? Har inte tagit bort några spellistor ens.. Hjälp!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-06-16 09:29

posta i rätt forum

*tråd flyttad*

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-06-16 10:23

Det är nog autosynkningen som spökar. Om det försvunnit låtar från hårddisken, men de ligger kvar i iTunes så försöker nog iTunes att synka låtar som inte längre finns. Ta bort de låtar i iTunes som inte längre finns kvar, eller lägg till dem på hårddisken tillbaka.
Alternativt kan du stänga av autosynkningen, om du inte föredrar att använda den, vill säga.

1
Bevaka tråden