Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Formatera iPod mini

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej! Jag var tvungen att formatera om min dator och under tiden sparade jag min musik på min iPod mini. Det funkade bra ända tills jag skulle installera iTunes på datorn igen, guiden säger att jag ska koppla in min iPod och när jag gör det säger den att min iPod måste formateras om. Måste jag göra det? Då försvinner ju all min musik...
Jag är väldigt tacksam för svar.

Josefin

Stoppa i iPod:en och svara nej på allt när iTunes hoppar igång (om det gör det).
Kika sedan på innehållet i iPod:en som en diskdrive och kopiera dom filer du vil lspara (musiken).
Filerna ligger dolda och i massa mappar med "Fnn" som namn (så du får "visa dolda filer")

Tycker du det låter jobbigt så sök på forumet så får du säkert bra tips. Ett kunde ju vara programen Senuit men jag tror det bara finns till OS X och eftersom du nämnde "formatera om min dator" så tar jag för själklart att du kör Windows. Men det finsn säkert sådana program til lWindows oxå... Så sök lite.

1
Bevaka tråden