Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Grön tyckte ja lite mer om faktiskt... det kan va den rätta.
Pink säger du hmmm känns lite femenint men ändå ganska coolt.
Fuck det e svårt
men va fan, om du tycker att alla är lika snygga så skriv fem lappar, en med varje färg, lägg i mössan din o dra en på måfå. eller så kan jag slumpa fram vilken färg du ska välja.
Nä... Har en kompis som har silver... den e inte snygg! Guld har jag bara sett på bild men den verkar inte alls snygg, inte rosa heller! Blå har jag också en kompis som har o den e rätt hyfsad fast inte så jättesnygg... men GRÖN!!!! Den e skitsnygg (tycker jag) !!!! Har en sån hehe... o jag e hur nöjd med den som helst!
Det finns bara två färger helt enkelt. Blå och Guld!
Jag såg den guldfärgade för första gången i mitt liv igår på tunnelbanan. Den var så otroligt fin!
Själv har jag en blå som också är otroligt snygg, passar perfekt till ett par blåa jeans!
Jag såg den guldfärgade för första gången i mitt liv igår på tunnelbanan. Den var så otroligt fin!
Själv har jag en blå som också är otroligt snygg, passar perfekt till ett par blåa jeans!
Hej,
Tror inte att dom säljer den guldfärgade längre,...eller...?
Jag tycker silver är snyggast, därför beställde jag en sån. Rosa är också mkt snygg, de andra färgerna gillar jag inte alls.
Jag valde en silver... Smaken är som baken: delad, men jag tror att den silvriga ipoden håller i längden. Var först spekulant på den blåa, men det blev den silvriga till slut. Stilren!
Jag valde en silver... Smaken är som baken: delad, men jag tror att den silvriga ipoden håller i längden. Var först spekulant på den blåa, men det blev den silvriga till slut. Stilren!