Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod mega ads

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Någon som sett liknade reklam i sverige?
Det är coolt med dessa enorma bilder!

Snyggt är ordet!
Apple got skills.

Första va snyggast, andra också cool, sista va osmaklig i färgkombon.

Hur snygg och cool Ipoden än är... så förespråkar jag den fria ytan. Låt inte storföretagen våldta er integritet! Slå ett slag för att krossa mediebruset istället!

jag har inget mot reklam om den är snygg... det är som konst tycker jag.

Nä, har inte sett en skymt av apple reklam i norrbotten, på väggar alltså.

Finns det något liknande i sthlm?

  • Oregistrerad
  • 2005-06-27 09:47

Har tyvär ingen bild, men det finns en gigantisk på Stureplan här i Stockholm. Kan se om jag kan få en bild på vägen hem från jobbet idag.

Ursprungligen av Mangola:

Nä, har inte sett en skymt av apple reklam i norrbotten, på väggar alltså.

Finns det något liknande i sthlm?

Jag tror nästan att vi i norrbotten är lite bortskämda med att slippa gigantisk reklam överallt, kanske för att företagen mest satsar på att göra bra reklam längre ned i sverige... Lite overkill här i Umeå om man tänker efter, Teknikmagasinet verkar ju vara ända stället i stan där man kan köpa iPods dessutom...

Ursprungligen av Login_Here:

Jag tror nästan att vi i norrbotten är lite bortskämda med att slippa gigantisk reklam överallt, kanske för att företagen mest satsar på att göra bra reklam längre ned i sverige... Lite overkill här i Umeå om man tänker efter, Teknikmagasinet verkar ju vara ända stället i stan där man kan köpa iPods dessutom...

true, true

Finns ju en väldigt stor reklamskylt vid stureplan (stockholm city) den är inte så stor som dom där men täcker ett helt hus typ. Gul och fin:)

Sen så fanns det en jätteskylt ovanför plattan mittemot åhlens city också men den försvann rätt snabbt tror jag för jag har inte sett den på länge.

NK har ett stort skyltfönster vid sin igång från Hamngatan som är riktigt nice, massa ipodmodeller uppställda i en stilren ordning.

  • Medlem
  • Nordmaling
  • 2005-11-12 22:25
Ursprungligen av fisken:

Finns ju en väldigt stor reklamskylt vid stureplan (stockholm city) den är inte så stor som dom där men täcker ett helt hus typ. Gul och fin:)

Sen så fanns det en jätteskylt ovanför plattan mittemot åhlens city också men den försvann rätt snabbt tror jag för jag har inte sett den på länge.

NK har ett stort skyltfönster vid sin igång från Hamngatan som är riktigt nice, massa ipodmodeller uppställda i en stilren ordning.

Va kul att du tyckte det såg bra ut ;)..Det va när Apple var på besök och demade sina nya G5or + ipod mini.

jag har 3 st iPod-affischer som har suttit på busshållplatser. den gula bikinibruden, den blåa killen med spikes och den gröna killen med spikes. fick av ClearChannel )

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-11-13 03:03

Denna iPod nano reklam på byggnadsställningarna utanpå Debenhams i Glasgow är rätt så skön, I formatet 75 x 20 meter, lär det vara (var?) den största reklamen för iPod i världen...

Något för Ålhens eller NK is sthlm?

1
Bevaka tråden