Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Någon som orkar ta sig tid...

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

...att hjälpa mig? Jag har nämligen haft sönder min display så jag ser absolut ingenting på den. Ja, jag ska lämna in den någon gång men tills vidare vill jag ha hjälp

Jag vill ha hjälp i hur jag sätter på Eq-bass boost utan att kunna se någonting på displayen. Alltså hur jag gör för att sätta på det, från första menyn, hur jag ska gå till väga.

T.ex "tre ner, "enter" två ner blabla"

vore schysst om någon tog sig tid.

• Medlem
  • Sundbyberg
  • 2005-06-24 17:29
Ursprungligen av pastsallad:

...att hjälpa mig? Jag har nämligen haft sönder min display så jag ser absolut ingenting på den. Ja, jag ska lämna in den någon gång men tills vidare vill jag ha hjälp

Jag vill ha hjälp i hur jag sätter på Eq-bass boost utan att kunna se någonting på displayen. Alltså hur jag gör för att sätta på det, från första menyn, hur jag ska gå till väga.

T.ex "tre ner, "enter" två ner blabla"

vore schysst om någon tog sig tid.

Tyvärr har jag inte min mini här just nu men ja kom på ett annat sätt du kan göra det på om du kopplar in den till datorn så kan man ju välja vilken EQ man vill ha till en viss låt så då markerar du bara alla och ändrar EQn till bass boost på alla

• Medlem
  • Sundbyberg
  • 2005-06-24 17:31

bara så länge ja tror det fungerar lika bra men så länge till någon hjälper dej

okej here it goes
ja hoppas du har klickljudet på (buggen som alltid sätter igång klickljudet är just i detta fallet välkommen) eftertsom de annars skulle vara omöjligt att veta var tusan man är och hur många rader man scrollat... men till saken iaf.

PÅ MIN ipod min så gör man såhär iaf:
se till så du är i huvudmenyn och högst upp (tryck på meny några gånger på ipoden och sen scrollar du upp så så långt det går, det slutar klicka när du är högst upp i en meny)
sedan 2 klick nedåt VÄLJ
samma sak här.. scrolla högst upp så de slutar klicka.
sen 6 klick ned VÄLJ
samma sak här... högst upp som gäller.
sen nedåt 2 klick... och välj...
då är iaf den aktiverad på min mini.

hoppas du fattar och att de funkar på din också.

och ifall du inte visste de så är uppåt när du scrollar motsols på plattan eller vänster om man nu vill kalla de det. :rolleyes:

• Medlem
  • Sundbyberg
  • 2005-06-25 18:45

men sen beror det ju på hur du har valt att ha menyerna ja tror min variant är bättre

1
Bevaka tråden