Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

hastighet på talböcker

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

jag vet hur man ändrar hastighet på talböcker osv, men jag fattar inte hur min ipod kan hitta talböckerna & fatta att det är talböcker.... det är mysko... jag har inte lagt in nån än dock, men är det nån som vet hur det funkar...

• Medlem
  • Sundbyberg
  • 2005-06-25 22:44
Ursprungligen av es02joro:

jag vet hur man ändrar hastighet på talböcker osv, men jag fattar inte hur min ipod kan hitta talböckerna & fatta att det är talböcker.... det är mysko... jag har inte lagt in nån än dock, men är det nån som vet hur det funkar...

det är bara vissa filer som den känner av att är ljudböcker. säg att du har en mp3 fil som är en ljudbok så vet den inte att det r en ljudbok. du måste ha den som m4b eller ett annat format som jag inte kommer ihåg jag använder m4b iallafall på mina. för att få en mp3 fil till m4b så kan du via i tunes först ändra till aac format o då blir filändelsen m4a o då e de bara ändra till m4b. när du laddar hem en ljudbok brukar det vara ungefär 200 - 300 filer så ett tips är att köra ihop typ 50 st till en fil så att du slippe sitta och döpa om varje fil till m4b.

1
Bevaka tråden