Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

tappad ipod

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-06-25 23:38

Tappade min Ipod och nu kommer det bara upp en mapp när jag startar den, eller så kommer "do not disconnect" meddelandet upp.
När man sedan kopplar den till datorn hittar datorn enheten men man kan inte öppna mappen för flyttbar disk och den mappen försvinner hela tiden.
Kan man göra något åt det eller är det bara att skicka in den?Tror ni garantin täcker och kan de på Apple fixa så att låtarna finns kvar på Ipoden eller kommer allt fortsätta vara försvunnet?

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-06-26 00:24
Ursprungligen av CT_:

Tror ni garantin täcker?

det finns ingen garanti som täcker att du har sönder din iPod.

Jag bor också från angered *vinkat*

Men Erik, kan man inte bara ringa dom och säga "Hej, jag har haft min ipod i en månad nu, och jag har märkt, och själv testat batteriet, och det räcker bara i ungefär 7 timmar, (etc)"
Funkar det inte då?

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-06-26 00:59

då lär de ta in den, kolla upp, se att hårddisken gått sönder pga yttre våld. förmodligen åker man på servicekostnaden, men får tillbaka sin trasiga spelare.

  • Medlem
  • 2005-06-26 04:06

aj då

De va ju mindre bra, kommer inte palla ljuga om de frågar hur den gått sönder, jag kan ju inte säga att "den bara gick sönder" ...Men tappade den inte från hög höjd alls, och inget speciellt hårt golv heller.

  • Medlem
  • 2005-06-26 04:12

från det ena till det andra, tror ni de kan spara låtar och så på nått vis eller se vad som fanns på den så man kan få tillbaka musiken, filmerna mm? eller kan inte ens ipod nissarna se vad som fanns där ?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-06-28 00:07

de tar inget ansvar för vad som finns på den och de kan inte garantera att du får tillbaka det.

tror inte de har något "restore"-service tjänst..

1
Bevaka tråden