Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

fått bort ljudspärr på nya uppdateringen?

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjo! Är de någon som har fått bort ljudspärren efter dom har instalerat nya mjukvaran utan att få problem? villket program isf?

• Medlem
  • Luleå
  • 2005-06-29 20:58

funkar inte gopod?

ja vet inte. En del har ju skrivit att deras skärmar blir svarta och allt :S

fast de värka som om ljudspärren fortfarande är borta.. fast gopod säger att den är låst.. jaja ja nöjer mig så här ändå

Vad tjänar man på alla uppdateringar?
Kan man inte håla kvar vid en som fungerar och utan ljudspärren så slipper man bry sig, eller är det viktiga saker som kommer hela tiden?

• Medlem
  • Luleå
  • 2005-06-30 18:07

vill man köra podcast kan det ju vara en idé att uppdatera.

Konstigt

Nu när jag har den nya uppdateringen så säger gopod: "iPod not detected"

Hoppas att det kommer ut en ny version av gopod!

• Medlem
  • 2005-07-03 09:30

Det verkar som om uppdateringen stänger av hårddiskläget på iPoden och då hittar inte gopod iPoden. Om du sätter på hårddiskläge för ipod så kommer gopod att fungera igen.

• Medlem
  • Luleå
  • 2005-07-03 18:31

för mig var det bara att uncappa den på direkten igen. kanske beror på os och pod.

Jag har ju en Photo, 60GB och kör winXP.
Har inte haft några problem med goPod innan.

Hårddiskläge?

Måste man avaktivera något först, eller?

• Medlem
  • 2005-07-05 18:28

I iTunes så högerklickar du på symbolen för din iPod och väljer iPod-alternativ, och kryssar i "Använd som hårddisk".

Ursprungligen av Miek:

I iTunes så högerklickar du på symbolen för din iPod och väljer iPod-alternativ, och kryssar i "Använd som hårddisk".

Vad ska man göra om det inte ens går att klicka på "använd som hårddisk".
Det är helt grått där...

För mig gick det inte heller, men jag får upp den i My Computer ändå för att det är grått men ändå checkad, jag kör med manuell synkning förresten.

euPOD

Ursprungligen av berglund_90:

Tjo! Är de någon som har fått bort ljudspärren efter dom har instalerat nya mjukvaran utan att få problem? villket program isf?

euPOD funkar ju fint...höjer volymen massor, om det är det du vill.

http://www.espen.se/index.php?subaction=showcomments&id=1088783648&archive=&start_from=&ucat=3&category=3

...använd version .5 om du autosynkar

1
Bevaka tråden