Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

VARNING! Nya ipod-uppdateringen och goPod gör att min iPod krachar

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Öland
  • 2005-06-28 19:20

Har installerat nya uppdateringen av iPoden (Photo 30Gig), och när jag sen skall ta bort volymspärren igen med goPod krachar min fina vän. Färgen försvinner och den blir svartvit, jag får sen fram en bild på en mapp med ett utropstecken.

Detta var inte kul...

Någon som vet något annat program att fixa detta med? Volumebooster funkar inte heller...

//Filip

• Medlem
  • Luleå
  • 2005-06-28 19:48

kör en återställare

• Medlem
  • Öland
  • 2005-06-28 21:44
Ursprungligen av erik:

kör en återställare

jo nog har jag kört en återställare, men man vill ju få bort volymspärren -det är där det skiter sig...

Vad är nytt i uppdateraren till photo? Skulle det inte komma tetris? Jag uppdaterade men fick inget tetris ! Så inga nya övergångar heller, men hade ingen större kolla på dom gamla.

• Medlem
  • 2005-06-28 22:05
Ursprungligen av BetaOscar:

Vad är nytt i uppdateraren till photo? Skulle det inte komma tetris? Jag uppdaterade men fick inget tetris ! Så inga nya övergångar heller, men hade ingen större kolla på dom gamla.

Jag har inte märkt nånting alls, förutom podcast-menyn. Lite trist.

• Medlem
  • Öland
  • 2005-06-29 08:58
Ursprungligen av Ello:

Jag har inte märkt nånting alls, förutom podcast-menyn. Lite trist.

jag hade podcast-menyn redan innan jag uppdaterade podden

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-06-29 11:33

vänta till gopod uppdateras.

finns väl flera hack som gör samma sak? krashar de också?

• Medlem
  • 2005-06-29 23:23

Jag har en iPod photo 40GB köpt i U.S.A. Den saknar volymspärr från början. Finns det då någon som helst risk att en volymspärr dyker upp om jag uppdaterar firmware? Jag har inte gjort någon uppdatering alls sedan den köptes i januari i år.

/Galex

Ursprungligen av Galex:

Jag har en iPod photo 40GB köpt i U.S.A. Den saknar volymspärr från början. Finns det då någon som helst risk att en volymspärr dyker upp om jag uppdaterar firmware? Jag har inte gjort någon uppdatering alls sedan den köptes i januari i år.

/Galex

Nej det om kommer ingen volymspärr, det har det iallafall inte gjort för mig, och jag köpte min i USA

iPod Photo 60 Gig problem

Jag har en iPod Photo 60 Gig och när jag kör GoPod på den så försvinner allt och den bli´r svart/vit. Inte kul. Finns det något annat program som kan ta bort volymspärren? Går det att låsa upp iPoden och kunna föra över låtar FRÅN iPoden till andra hårddiskar?

Ursprungligen av BetaOscar:

Nej det om kommer ingen volymspärr, det har det iallafall inte gjort för mig, och jag köpte min i USA

1
Bevaka tråden