Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Volym mm på iPod mini

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har en nyinköpt iPod mini (som jag använder till pc) och har inte riktigt bestämt mig för om jag vågar fixa volymspärren.

Har läst mängder av inlägg här på forumet men inte riktigt kommit fram till vad och hur jag ska göra. Har ett par funderingar:

1. vilket program är bäst att använda: iMod, goPod eller euPod?

2. Det viktigaste är dock att jag känner mig säker på att kunna återställa allt när jag önskar. Räcker det som det står på vissa ställen att uppdatera iPoden med programvaran? Eller måste man återställa den totalt? (Detta blir ju jobbigt eftersom även alla låtar mm. försvinner då).

Kanske lite krångliga frågor men någon kanske kan hjälpa mig.
Tacksam för svar!

/Samuel

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-07-04 05:54

kan bara tala för goPod som funkar mycket bra och enkelt. lika lätt att låsa upp som att återställa. du trycker på en "GO"-knapp.
du behöver mao inte uppdatera med ny iPodprogramvara för att få tillbaka ljudspärren.

Ursprungligen av erik:

kan bara tala för goPod som funkar mycket bra och enkelt. lika lätt att låsa upp som att återställa. du trycker på en "GO"-knapp.
du behöver mao inte uppdatera med ny iPodprogramvara för att få tillbaka ljudspärren.

Finns det inget sätt att få bort ljudspärren helt, alltså även om man uppdaterar ipoden så ligger den ändå kvar.

erik!

1. men om man uppdaterar, kommer då spärren tillbaka eller måste man återställa den helt?

2. Funkar goPod till iPod mini?

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-07-04 16:22
Ursprungligen av samvi096:

erik!

1. men om man uppdaterar, kommer då spärren tillbaka eller måste man återställa den helt?

2. Funkar goPod till iPod mini?

spärren kommer tillbaka vid uppdatering av firmwaren. ingen total återställning behövs.
goPod ska funka utmärkt till mini.

på min mini kom inte spärren tillbaka när jag uppdatera, men de verka som goPod trodde att spärren var det så ja sket i att göra nått och bara köra. Spärren är ju borta ändå

1
Bevaka tråden