Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Snabbknappar?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Finns det nån plug-in till itunes där man kan byta låt, "sätta stjärna" på låtarna å så?
sitter på en pece med tangentbord utan några snabbknappar.

tack för svar (eller nåt =S)

  • Medlem
  • 2005-07-05 19:03

Förstår inte vad du vill göra!

Ursprungligen av LillUlf:

Finns det nån plug-in till itunes där man kan byta låt, "sätta stjärna" på låtarna å så?
sitter på en pece med tangentbord utan några snabbknappar.

tack för svar (eller nåt =S)

Jag förstår inte riktigt vad du menar. :s Att byta låt och sätta stjärnor på låtar är båda saker du kan hantera i iTunes. Kan du förtydliga dig lite?!
Snabbknappar spelar ingen roll om du har. Dessutom gör Microsoft inte snabbknappar för program tillverkade av värsta konkurrenten Apple. Jo, för att byta låt, pausa el. stoppa. Men inte för att betygssätta låtar. Även om iTunes även är kompatibel med PC också.

För att försöka hjäpa dig lite refererar jag till denna diskussion: http://www.ipod.se/forum/showthread.php?t=46563

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-07-05 23:10

Jo, men det han undrar är väl om iTunes har några snabbkommandon för de aktiviteterna. Problemet med sådana är dock att iTunes måste vara det aktiva fönstret, annars finns det ju en del snabbkommandon (de syns t.ex. under menyn Reglage), dock inget för att sätta betyg vad jag vet...

Hmm..jag menar inte alls så som ni tror =(..
min kompis har en mac, å till macen finns de plug in program som gör att man kan sätta egna snabbkommandon, som han har ctrl + 1, 2, 3, 4 eller 5 för att betygsätta sina låtar, ja tror inte ens att itunes behöver vara de aktiva fönstret.
Så min fråga är om det finns ett plug in program till itunes som fungerar på windows, där man kan göra egna snabbknappar..

1
Bevaka tråden