Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

USB 1 lr 2?

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Förut gick det fan skit fort och skicka över låtar till ipoden, alltså innan jag formatera om datorn. Men nu när jag har fortmaterat och kollar ipod står det: Höghastighets-USB-enhet är ansluten till nav som inte stöder hö.....

Jag vet inte vad ja har.
Vågar inte göra nåt för jag är rädd för min dator ska bli sepe lr nåt.
vad ska ja köpa hur ska ja fixa d är d enkelt?
Men grejjen är att det funkade perfekt förut vet inte vad ja ska göra

Ursprungligen av Arreee:

Förut gick det fan skit fort och skicka över låtar till ipoden, alltså innan jag formatera om datorn. Men nu när jag har fortmaterat och kollar ipod står det: Höghastighets-USB-enhet är ansluten till nav som inte stöder hö.....

Jag vet inte vad ja har.
Vågar inte göra nåt för jag är rädd för min dator ska bli sepe lr nåt.
vad ska ja köpa hur ska ja fixa d är d enkelt?
Men grejjen är att det funkade perfekt förut vet inte vad ja ska göra

Varför fråga i två trådar för? men... har du installerat alla drivrutinerna till moderkort m.m. ?

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-07-14 16:58
Ursprungligen av Lost_Kalle26023:

Varför fråga i två trådar för? men... har du installerat alla drivrutinerna till moderkort m.m. ?

när jag kollade imorse var det minst 3 trådar med samma klipp&klistratext, allt för att skrämma bort de som sitter med svaret.

Ursprungligen av erik:

när jag kollade imorse var det minst 3 trådar med samma klipp&klistratext, allt för att skrämma bort de som sitter med svaret.

Ville ha svar snabbt. Vet intevad felet är åså.
Tkr d är konstigt för d funkade förut.

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-07-17 10:46

Akta dig för dubbelpostningar (eller som i det här fallet - trippelpostningar), det kan resultera i avstängning från forumet.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-07-17 16:54

Jäpp, lyssna på Spyder. Vi gillar inte dubbel- eller trippelpostningar!

och skriv för tusan på svenska eller engelska så man slipper vara 14 år för att förstå.

Ursprungligen av xtrem:

Jäpp, lyssna på Spyder. Vi gillar inte dubbel- eller trippelpostningar!

och skriv för tusan på svenska eller engelska så man slipper vara 14 år för att förstå.

Tack för den!
Jag är tretton år (fjorton om lite drygt 3 månader) och hade problem att förstå...

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-07-17 20:47
Ursprungligen av Login_Here:

Tack för den!
Jag är tretton år (fjorton om lite drygt 3 månader) och hade problem att förstå...

om drygt 3 månader kommer du förstå. no worries

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-07-17 17:04

hehe, word!

Jag hoppas inte att jag kommer att förstå om drygt 3 månader, eller någonsin...

Mitt favoritord i den meningen är "åså".

Jag föredrar "sepe" faktist, och det faktum att många har problem med att få in det i rätt sammanhang är ännu bättre med tanke på att man inte kan bli eller vara cp...

1
Bevaka tråden