Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Usb 1.1

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-07-19 19:39

Jag kör med USB 1,1 fast det står att Ipod mini bara kan köras med USB 2.0..Kan den gå sönder om jag fortsätter med det eller måste jag köpa ett nytt USB kort?..

  • Oregistrerad
  • 2005-07-19 20:00

Nej, den går inte sönder. Däremot går det väldigt långsamt att överföra musiken till iPoden.

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-07-19 22:18

sen klarar väl inte usb1.1 att ladda spelaren heller?

  • Medlem
  • 2005-07-19 23:12
Ursprungligen av erik:

sen klarar väl inte usb1.1 att ladda spelaren heller?

det gör ju knappt 2.0 heller.. :E

Kanske, verkar som att jag har USB 2.0-portar i min dator, men jag får likadan fart som USB 1.1 och den laddar spelaren...

  • Medlem
  • 2005-07-20 11:48
Ursprungligen av Login_Here:

Kanske, verkar som att jag har USB 2.0-portar i min dator, men jag får likadan fart som USB 1.1 och den laddar spelaren...

Det går att ladda låtar men det går ju inte så snabbt, men men..Jag får ialla fall ett meddelande när jag köplar in den "att den här enheten kan köras snabbare med höghastihets USB eller nått"..Men jag köper väl ett 2.0 kort snart ändå kanske...

  • Medlem
  • 2005-07-20 15:41
Ursprungligen av dsSim:

Det går att ladda låtar men det går ju inte så snabbt, men men..Jag får ialla fall ett meddelande när jag köplar in den "att den här enheten kan köras snabbare med höghastihets USB eller nått"..Men jag köper väl ett 2.0 kort snart ändå kanske...

om du ändå skall köpa nytt kort kanske du ska satsa på ett firewire istället?

  • Medlem
  • 2005-07-20 20:58
Ursprungligen av fati:

om du ändå skall köpa nytt kort kanske du ska satsa på ett firewire istället?

Ja. Kanske de..men behöver 2.0 till skrivaren också

1
Bevaka tråden