Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med menyknappen

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Idag när jag skulle använda min 3 veckor gamla iPod mini 4gb, så upptäckte jag att menynknappen inte fungerar. Vad har hänt? Någon som har haft samma problem. Höj, sänk och byt låt fungerar men inte menyn. Blir så trött.

Tacksam för svar.

Problem med menyknapp

Jag kan ju tillägga att nu när jag letar efter kvittot så är det borta. Det är med 97.8 % säkerhet bortslängt efter sommarstädningen. Kul att slänga 1800 spänn på en pryl man har kul med 3 veckor.

Hatar mig själv och hatar min jävla MP3spelare att just den skall bråka.

Kvitto

Ursprungligen av Napoli:

Jag kan ju tillägga att nu när jag letar efter kvittot så är det borta. Det är med 97.8 % säkerhet bortslängt efter sommarstädningen. Kul att slänga 1800 spänn på en pryl man har kul med 3 veckor.

Hatar mig själv och hatar min jävla MP3spelare att just den skall bråka.

Du behöver inget kvitto för att reklamera den till Apple, om du skriver in serienr så ser de vilket datum den är inköpt. Kanske är olika vart man köpt den men fungerar om man köpt den i en apple store, jag behövde iaf inte skicka in något kvitto eller liknande.

• Medlem
  • 2005-08-04 18:00

Vad jag förstått så kan de inte se när den såldes, men med serienummret kan de se tillverkningsdatum och det brukar räcka. Endast i undantagsfall kan de begära kvitto.

Ursäkta att jag snurrar till det, men jag har hittat kvittot. Men det verkar inte ha någon större betydelse. Någon som kan säga eller länka till nån diskussion där jag får reda på hur reklameringsprocessen går till.

Köpte minin på Siba, kan man gå tillbaka och få en ny direkt i handen? Har hört massa roliga exempel på sånt, typ att man går tillbaka med gamla varor och får nya av samma värde direkt i handen.

Tacksam för svar.

• Medlem
  • 2005-08-04 20:07

Den här länken tar dig till ett formulär för serviceförfrågan. Klicka och följ instruktionerna.

http://depot.info.apple.com/ipod/?country=se&language=sv

1
Bevaka tråden