Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ladda min ipod??

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!
De är så att när jag laddar min ipod så laddas den som vanligt men det tar en jävla lång tid tills den laddat färdigt. När den väl har laddats och jag tar ut den så har den inte äns fyllt till hälften, är det någon som har haft liknande fel och kan hjälpa mig? Kan det bero på min data/ mitt usb uttag?

Det kan mycket val bero pa din usb-port. Har du 1.0 eller 1.1 tar det langre tid att ladda an med en 2.0..

Ursprungligen av femton:

Det kan mycket val bero pa din usb-port. Har du 1.0 eller 1.1 tar det langre tid att ladda an med en 2.0..

Men asså på displayen ser den färdig laddad ut, asså batteri grejen där uppe blir full?

Nån som kan hjälpa mig???

någon???

Hur länge har du haft den ikopplad då?
Och snälla, sluta bumpa och spamma tråden.

varför laddar du inte genom el-uttag?

I över 6 timmar men asså problemet är inte de, den blir full men sen när jag tar ut den o sätter på den så är den inte full.

Caesar; Jag har bara usb sladden och dockningsstation men inget händer när jag lägger i ipoden i dockningsstation.

  • Medlem
  • 2005-08-09 19:12

ja har haft lite liknande problem men bara enstaka gånger och ja tror att de är antingen displayen som är knasig och visar som att den är full fast den inte är det eller att den kanske är full fast den visar att bara halva batteriet är kvar.

för övrigt tycker jag att batteriet på ipod mini är riktigt uselt, ja blir väldigt arg att jag spenderat så mycket pengar på den och bara kan lyssna på den i några timmar innan den dör. Ja kan ju inte ha med den överallt för batteriet tar ändå slut så fort.

1
Bevaka tråden