Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Spela upp i Stereo högtalarna?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-08-11 17:03

Visst ska de gå att koppla ipodmini till stereon och spela upp låtarna där?

ja det går det e bara å köpa en kabel med hörlursuttag i ena enden å stereo plugg i andra...!

  • Oregistrerad
  • 2005-08-11 17:29
Ursprungligen av mooberg91:

ja det går det e bara å köpa en kabel med hörlursuttag i ena enden å stereo plugg i andra...!

Ljudet blir mycket bättre om man använder line out-utgången på dockningsstationen. Men det kräver ju en docka och funkar inte med shufflen.

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-08-11 17:31

som det även kallas, 3,5 mm stereopropp till 2 st RCA-hankontakter.

Ursprungligen av erik:

som det även kallas, 3,5 mm stereopropp till 2 st RCA-hankontakter.

ja det va spn jag mena kom bara inte ihåg va det hette

  • Medlem
  • 2005-08-12 14:53

Ljud bok CD till ipod???

Hej Undrar om hur jag lättast ordnar och överför Ljudboks-CD till min ipod. Har även upptäkt att någon döpt om ljudfilerna till musik och artist namn som uppdateras själv via nätet. irriterande, hur löses detta? Obs cd lånade på biblan. Har någon några tips? :rolleyes:

Ursprungligen av jdvr:

Hej Undrar om hur jag lättast ordnar och överför Ljudboks-CD till min ipod. Har även upptäkt att någon döpt om ljudfilerna till musik och artist namn som uppdateras själv via nätet. irriterande, hur löses detta? Obs cd lånade på biblan. Har någon några tips? :rolleyes:

http://www.ipod.se/forum/showthread.php?t=48069
använd gärna sökfunktionen, eller titta runt lite, denna tråden är till och med klistrad

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-08-12 17:45

und nicht tråden kapen, bitte.

1
Bevaka tråden