Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

betalningssättproblem på beställd ipod mini med tillbehör!

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det är så att jag har beställt en ipod mini och tillbehör ifrån apple.se och valt betalningsätt bakgiro eftersom jag inte äger ett visa eller mastercard, och nu har det gått hela 4 veckor och jag har inte sätt till ett bankgiro ännu och beställningsstatusen står fortfarande kvar på under review. vad är det som tar så lång tid med att skicka ut ett bankgiro? någon annan som haft samma problem med att de tar en evighet på just betalnignssättet bankgiro? vore tacksam om ni kunde svara! mvh andreas

Ursprungligen av icecold:

Det är så att jag har beställt en ipod mini och tillbehör ifrån apple.se och valt betalningsätt bakgiro eftersom jag inte äger ett visa eller mastercard, och nu har det gått hela 4 veckor och jag har inte sätt till ett bankgiro ännu och beställningsstatusen står fortfarande kvar på under review. vad är det som tar så lång tid med att skicka ut ett bankgiro? någon annan som haft samma problem med att de tar en evighet på just betalnignssättet bankgiro? vore tacksam om ni kunde svara! mvh andreas

Varför ringer du inte AppleStore istället???

jo, jag ska göra det!

  • Medlem
  • 2005-08-15 11:01

Vet du vad bankgiro är?? Du skickar ett bankgiro till apple sedan kommer varorna. Rewiew kommer ändras så fort de fått pengarna

Du ska ha fått ett mail där det står var du ska sätta in pengarna och så vidare. Titta noga igenom din mailbox och se om du kanske har missat det. Utan att nämna några namn kan jag ju säga att det finns fler som har gjort det misstaget..

Ursprungligen av icecold:

jo, jag ska göra det!

Nå, vad sa dom?

Skipa giro, övertala en förälder istället, fram med Visa kortet säger du bara!

1
Bevaka tråden