Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Är min musik bortom räddning?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Råkade radera ca 100 låtar på datorn dom finns på min ipod ,
och namner är kvar på itunes men inget mer ...... kan man ta låtarna från ipoden till itunes helt enkelt...?

Tack på förhand!
MVH Gabriel

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-08-16 19:04

Det finns tredjepartsprogram för att föra över låtarna från iPoden till datorn, och du kan hitta dem om du (gäller pc) går via Utforskaren, men då måste Visa dolda filer vara påslaget. Troligtvis heter de dock inte samma som de gjorde i iTunes-biblioteket, men jag är inte säker.

använd copy iPod

Varför i heeeeeeeela fridens namn kan man inte bara dra över låtarna från ipoden till datorn? Vill Apple bara jävlas?

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-08-19 08:01
Ursprungligen av olle3000:

Varför i heeeeeeeela fridens namn kan man inte bara dra över låtarna från ipoden till datorn? Vill Apple bara jävlas?

Det har med databasen i iPoden att göra, det är den som kontrollerar hela musikbiblioteket.

Finns det något mer program än Copy ipod? Det är nämligen endast en shareware som man får ha i 14 dagar med en gräns på att föra över endast 100 låtar. Någon som vet ett annat program?

Ursprungligen av olle3000:

Finns det något mer program än Copy ipod? Det är nämligen endast en shareware som man får ha i 14 dagar med en gräns på att föra över endast 100 låtar. Någon som vet ett annat program?

Det finns ett jäkligt smidigt Plugin program till Winamp om du använder den spelaren och har en pc.. Programmet finns gratis på Winamps hemsida.. Lycka till..!!

Tittade på winamps sida men jag hittade inte den pluginen, kan du länka mig?

Ursprungligen av olle3000:

Tittade på winamps sida men jag hittade inte den pluginen, kan du länka mig?

Lägg länk!!

  • Oregistrerad
  • 2005-08-28 10:38

Puts väck

Grabben kom hem med sin IPod mini. Lånade den fär att lyssna lite och upptäckte flera bra låtar. Va bra tänkte jag. Dem vill jag lägga in i min PC. Woops så försvann 500låtar, trots att jag använde iTune. Lyckades svara fel, och länkade bibliotet så att grabbens försvann. Vilken sa...s puckad funktion. Borde gå att från IPoden lägga in i PC på ett smidigt sätt.
Har funderat på att köpa en egen IPod, men allt krångel verkar avskräckande. Det lilla häftet som kom med, "Komma igång" ger ju inte svar på något. Nä, det får nog bli en hederlig mp3 spelare istället. Om jag int elyckas läsa mig till något som ger IPod favör. Men jag är skeptisk. PS, första inlägget, och det blir nog det enda.

ipod rip

skaffa ipod rip, suveränt program

1
Bevaka tråden