Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

föra över låtar utan itunes

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tja, jag anslöt min ipod till min kompis (PC) laptop och då kom det upp en mapp men det var dock inga låtar där utan bara mappar med olika filer. Jag undrar om det finns något program som gör att man kan "se" sina låtar i mappen för att sedan föra över dem till PC:en?

Tack på förhand

Ursprungligen av Ragge:

Tja, jag anslöt min ipod till min kompis (PC) laptop och då kom det upp en mapp men det var dock inga låtar där utan bara mappar med olika filer. Jag undrar om det finns något program som gör att man kan "se" sina låtar i mappen för att sedan föra över dem till PC:en?

Tack på förhand

Om jag uppfattat frågan rätt så ska det räcka med att ha kryyst i att man vill se dolda filer, då kommer det upp en mapp till, och letar man runt lite inne i den å hittar man sina låtar.

Hoppas det var svar på frågan.

Sedan ett tips: Använd sökfunktionen detta är en av de mest besvarade frågorna på forumet.

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-08-17 20:48

Exakt, använd sökfunktionen. F.ö. så måste man ha ett program (iTunes eller tredjeparts) för att lägga in låtar på iPoden.

1
Bevaka tråden