Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

U2 iPod Special Edition

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan!
Jag har köpt min allra första iPod (väntar fortfarande på leveransen) och efter mycket grunande så blev det U2s designade iPod på 20 GB. Jag är ett stort fan av den irländska gruppen så det var en av orsakerna jag ville ha den. Sedan tycker jag att färgerna på iPoden bara är för grymma (svart och rött). Ett plus är också att man får med en kupong för ett värde av 450 kronor så man kan ladda hem 400 låtar med U2, dvs hela deras karriär!

Jag är intresserad av att höra av från er som har denna iPod, vad ni tycker är bra/dåligt med den.
<--- Bono smiley

Fick min iPod just nu. Ett bud överlämnade den vid dörren. Dek kan man kalla service

Ja, jag har också en iPod U2 20 GB och är mycket nöjd med mitt köp. Jag hara bara haft den i 3 dagar än och hittils har jag inte hittat något jag är missnöjd över. Dessutom är den grymt snygg!

En sak jag tycker är synd är att U2- the complete collection ( den man kan ladda ner med hela deras karriär) kostar efter rabatten 900 spänn..vilket är alldeles för mycket enligt mig.

Jag har alla album från och med The Joshua Tree så jag kan spela in det mesta på itunes. Vilka album före är det jag saknar? Det rör väl sig om 3-4 stycken.

Underbara Allmusic.com löser biffen när det gäller att ha koll på album: http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&uid=CAW030508170737&sql=11:61y67ui0h0jf~T2

Jag var inne på U2s hemsida och kollade, där kunde jag snabbt konstarera att det var fyra album jag saknade (Boy, October, War, The Unforgettable Fire).
http://www.u2.com

Sedan laddade jag i alla fall ner alla 446 låtarna från iTunes vilket tog drygt 2 timmar.

onödigt att betala 900 spänn för låtar man snabbt kan lägga in själv genom cd eller?

Självklart är det upp till var och en hur man vill spendera 900 kronor, men det fanns mycket extra spännande material i boxen som mig vetligen finns på någon cd. Är man ett fan så är man.

jo, de har du ju rätt i =D

1
Bevaka tråden