Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod Mini

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-08-11 04:53

jag funderar på att köpa en iPod mini jag undrar bara om alla tillbehör som funkar till en vanlig iPod funkar till en mini. någon som vet ??
/ Z

tillbehör

Ursprungligen av Z_Boy:

jag funderar på att köpa en iPod mini jag undrar bara om alla tillbehör som funkar till en vanlig iPod funkar till en mini. någon som vet ??
/ Z

Nej alla tillbehör funkar givetvis inte eftersom det är olika storlekar på ipodarna, står på tillbehören vilka modeller de passar för. Men du behöver inte vara orolig de flesta tillbehör kommer ju förr eller senare även i format som passar till mini.

Ursprungligen av rioh00:

Nej alla tillbehör funkar givetvis inte eftersom det är olika storlekar på ipodarna, står på tillbehören vilka modeller de passar för. Men du behöver inte vara orolig de flesta tillbehör kommer ju förr eller senare även i format som passar till mini.

har för mej att alla tillbehör som kopplas till kontakten där nere(där man laddar ipoden osv) är gemensamma för alla ipods, däremot är det olika kontakter på ovansidan. tex ska du använda en itrip så finns det 2 versioner (vanlig och mini).

det går att använda båda iTriparna till mini också. men för övrigt så är de ju snyggare med iTrip mini till just ipod mini då passformen är bättre på denna bla.

Ursprungligen av mindore:

har för mej att alla tillbehör som kopplas till kontakten där nere(där man laddar ipoden osv) är gemensamma för alla ipods, däremot är det olika kontakter på ovansidan. tex ska du använda en itrip så finns det 2 versioner (vanlig och mini).

Det du skriver om att alla tillbehör är till alla iPods med samma sorts dockningskontakt stämmer inte, t.ex. så kan man inte använda en kamera conector med iPod mini, men om jag har fel så rätta mig gärna.

1
Bevaka tråden