Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

vilket program är bäst??.....

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

jag undrar vilket program som funkar bäst när man har windows me för jag kan inte installera itunes på min dator jag har laddat hem ehpod men jag undrar om det finns nåt bättre program?

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-07-16 01:04

windows xp... hint hint

  • Oregistrerad
  • 2005-07-16 18:41

när var hur

Har på tre veckor och tusentals försök inte lyckats installera itunes på rätt sätt...
Får hela tiden meddelanden om att jag ska installera om programvaran för itunes så att itunes kan kommunicera med ipod

Less på alltihop. // Lollo

Ursprungligen av Lollo:

Har på tre veckor och tusentals försök inte lyckats installera itunes på rätt sätt...
Får hela tiden meddelanden om att jag ska installera om programvaran för itunes så att itunes kan kommunicera med ipod

Less på alltihop. // Lollo

Kämpa vidare!! iTunes är ett riktigt bra program som jag använder mig av dagligen.. det är värt allt slit! men vad har du för dator, Mac eller PC? laddat ner från apple.com och sedan bara följt instruktionerna?

  • Oregistrerad
  • 2005-07-16 19:13
Ursprungligen av wonderS:

Kämpa vidare!! iTunes är ett riktigt bra program som jag använder mig av dagligen.. det är värt allt slit! men vad har du för dator, Mac eller PC? laddat ner från apple.com och sedan bara följt instruktionerna?

pc med winxp, ca 10 månader gammal. Laddat från den medföljande cd:n // Lollo

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-07-16 19:26
Ursprungligen av Lollo:

pc med winxp, ca 10 månader gammal. Laddat från den medföljande cd:n // Lollo

prova att dra hem senaste versionen från apple.com

jo ja funderar nästan på att lägga in all musik på minin via ehpod å sen fixa win xp istället itunes verkar ju va så förbaskat bra!!

  • Medlem
  • 2005-07-17 22:59
Ursprungligen av sennheiser:

jo ja funderar nästan på att lägga in all musik på minin via ehpod å sen fixa win xp istället itunes verkar ju va så förbaskat bra!!

om du är van vid windows så tror jag inte att du kjommer att tycka att iTunes är bra, tog ett innan jag fattade hur man gjorde spellistor och annan skit.
använd winamp och pluginet ml_iPod, båda är gratis.

winamp
http://www.winamp.com/player/free.php

ml_ipod
http://www.winamp.com/plugins/details.php?id=138888

Ursprungligen av Lollo:

Har på tre veckor och tusentals försök inte lyckats installera itunes på rätt sätt...
Får hela tiden meddelanden om att jag ska installera om programvaran för itunes så att itunes kan kommunicera med ipod

Less på alltihop. // Lollo

Det fungerade genast på min XP dator. Hadde först installerat I tunes samt iPoder och hämtat POdcast från radiosändningar. Det fungerade genast med ITunes .Har dock ingen stärre erfarenhet av album ännu då jag mest lyssnar på ljudböcker.
MvH
GH

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-07-17 11:10
Ursprungligen av sennheiser:

jag undrar vilket program som funkar bäst när man har windows me för jag kan inte installera itunes på min dator jag har laddat hem ehpod men jag undrar om det finns nåt bättre program?

För att återgå till ursprungsfrågan: Anapod fungerar med Windows Me.

Ursprungligen av Spyder:

För att återgå till ursprungsfrågan: Anapod fungerar med Windows Me.

ok men e d bättre än ehpod?

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-07-17 20:58
Ursprungligen av sennheiser:

ok men e d bättre än ehpod?

Jag vet faktiskt inte, har aldrig testat EphPod. Men Anapod är smidigt, och det blir integrerat med Windows. Se även vårt test.

Det verkar som att de inte uppdaterat ephpod på ett tag, jag har prövat det två gånger med min 4G iPod, båda gångerna slutade det med att jag gjorde en restore genom iPod Updater för att den gjort något konstigt med min den (minns inte vad och jag orkar inte kolla igen), verkar som att den inte klarar av att spara ändringarna till iPoden av någon anledning (som förmodligen är för att den inte stöder ändringarna i iTunesdatabasen som gjordes i 4.9).

foobar2000 (http://www.foobar2000.org/) med http://www.hydrogenaudio.org/forums/index.php?showtopic=19156&hl=ipod

*/Karl
(jag har inte testat ipodfunktionen men gillar själva spelaren)

Ursprungligen av sennheiser:

jag undrar vilket program som funkar bäst när man har windows me för jag kan inte installera itunes på min dator jag har laddat hem ehpod men jag undrar om det finns nåt bättre program?

Läste idag att Real palyer stöder IPOD från version 10.
MVH
GH

  • Medlem
  • Nacka
  • 2005-08-18 00:54

Det ska inte vara några problem mad ipod under xp. Har du installerat iPoden med CD-skivan som följer med den?

Jag har aldrig haft nåt större problem med kombinationen iPod, iTunes och Win XP...
Se till att du kör med de senaste versionerna! Men det kanske du redan har testat.

1
Bevaka tråden