Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Iskin!

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-08-16 10:18

Jag äger en ipod 30G photo
Jag äger ett i skin som jag köpt på Teknik magasinet för 99 kr.
Har varit min näst bästa ägodel sen ett tag tillbaka
Men efter en liten olycka gick bältesclipen av och jag tänkte införskaffa en ny.
Men då visar det sig att Teknikmagasinet har gått över till en annan variant, utan displayskydd, utan bältesclip, med ett värdelöst snöre, men med samma prislapp på.
Jag höll på att svimma i butiken. Nu är jag allstå på jakt efter ett iskin (helst i svart) och jag börjar bli desperat. går man in i en macbutik finns dom i fula batikfärger för 249 kr! Vilket är ett pris jag inte tänker betala. Någon därute som kan ge mig ett tips?!

Ursprungligen av molle:

Jag äger en ipod 30G photo
Jag äger ett i skin som jag köpt på Teknik magasinet för 99 kr.
Har varit min näst bästa ägodel sen ett tag tillbaka
Men efter en liten olycka gick bältesclipen av och jag tänkte införskaffa en ny.
Men då visar det sig att Teknikmagasinet har gått över till en annan variant, utan displayskydd, utan bältesclip, med ett värdelöst snöre, men med samma prislapp på.
Jag höll på att svimma i butiken. Nu är jag allstå på jakt efter ett iskin (helst i svart) och jag börjar bli desperat. går man in i en macbutik finns dom i fula batikfärger för 249 kr! Vilket är ett pris jag inte tänker betala. Någon därute som kan ge mig ett tips?!

Ta en kik på zCover Original Svart. De är dyrare än 99kr men billigare än 249kr. Där ingår det skärmskydd och bältesklämma.

• Medlem
  • 2005-08-23 13:42

iSkin

Så vitt jag vet har Teknikmagasinet fortfarande kvar iSkins för 99:-
Köpte mitt svarta iSkin med skärmskydd där för 2 veckor sedan.
Exakt samma som säljs hos vissa Apple återförsäljare, men där kostar det 299:-
Även på iSkins hemsida kostar de runt 300:- (29.99 usdollar)

1
Bevaka tråden