Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lågt ljud!?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-08-10 16:19

Min iPod photo 30G, har avsevärt lägre ljud en en kompis "gammla" iPod 20G.
Någon som vet om det går att höja ljudet på något sätt? har hört lite ryckten osv men inget konkret.

Mvh Joe

• Medlem
  • 2005-08-10 16:33

Skulle han ha sökt på GoPod som du har gjort? Han vet ju inte vad han letar efter.

Herregud, jag har bara surfat runt på forumet i drygt en vecka men jag måste säga att mentaliteten här är bland det värsta jag varit med om.

Rent statistiskt så är vart 130 inlägg på forumet just ett sånt du skrev.

Men det var ju iaf schyst av dig att hjälpa honom.

jOe: Det var menat som en uppmaning, ber om ursäkt om du tog illa upp Välkommen hit förresten, hoppas att jag inte gav dig ett dåligt första(?) intryck av forumet som vissa verkade tycka..

armis:
Åhåjaja..här hjälper man grabben och uppmanar honom bara att iaf prova sök, och du kastar skit på mig för det? Smickarare där. Såvitt jag kan se bad jag honom aldrig att söka på just goPod, bara att han skulle använda sök. Om han t.ex hade sökt på "höja ljudet" (det var ju trots allt det han ville) skulle han fått upp denna sida: http://www.ipod.se/forum/search.php?searchid=157466 Där finns det en del trådar som skulle hjälpt honom en bit på vägen, inte sant?

i mina ögon är det en slags sökning att skriva in en fråga på ett forum av den här typen.

IpodVolumeBooster

Ursprungligen av jOe:

Min iPod photo 30G, har avsevärt lägre ljud en en kompis "gammla" iPod 20G.
Någon som vet om det går att höja ljudet på något sätt? har hört lite ryckten osv men inget konkret.

Mvh Joe

Hej Joe

Med det lilla smarta prgrammet IpodVolumeBooster tar du på en sekund bort den volym spärr som Apple förser Ipoddar med. (antagligen för att slippa stämmningar från hörselskadade Podds) Programmet hittar du på http://volumeboost.tangerine-soft.de/index.html

Mvh Gårdlund

Håll er till ämnet. j0e fick hjälp och det är därför iPod.se finns. Så nu är alla glada och nöjda.

1
Bevaka tråden