Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Icke fungerande reseladdare till minin?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Köpte en resladdare från Teknikmagasinet och när jag skulle ladda minin så indikerar inget på att den laddas. Gick tillbaks till dem och där provade vi två stycken andra (samma sorts) laddare som inte heller gjorde någon verkan. Laddar utan problem när man kopplar den via USB:n till datorn. Någon som vet vad det kan vara för fel?

• Medlem
  • Solna
  • 2005-08-25 15:49
Ursprungligen av Turnip:

Köpte en resladdare från Teknikmagasinet och när jag skulle ladda minin så indikerar inget på att den laddas. Gick tillbaks till dem och där provade vi två stycken andra (samma sorts) laddare som inte heller gjorde någon verkan. Laddar utan problem när man kopplar den via USB:n till datorn. Någon som vet vad det kan vara för fel?

Att du snålade och inte köpte en Apple orginal laddare.

Ursprungligen av Turnip:

Köp en ny sladd bara hos teknikmagasinet för 39:- istället.
Plockar bara bort kontakten på dosan som du har nu och sätte i sladden där.
Det är en helt vanlig "kasett radio" slad.
Så vida du inte har någon dosa eftersom du har en mini och du inte fick någnon till den.

samma här

Jag har samma problem som du har.
Vet inte vad det kan vara.

säg till när ni har kommit på för jag är väldigt irriterad..........

Jag köpte en originalladdare tidigare idag som funkar utmärkt. Den extra hundralappen är faktiskt värt det.

Jag har också köpt den billigare varianten för 129kr, tar inte laddning helt enkelt. För åka tillbaks och byta imorrn till den som bara är för ipod, 20 kr dyrare

1
Bevaka tråden